/Cum comand?
Cum comand? 2018-07-18T12:36:07+00:00

Cum comand?

Livrarea comenzilor

Produsele cuprinse intr-o comanda online la flat-vector11 VISTIM se livreaza in toata tara prin serviciile de curierat rapid FAN COURIER.

Daca doresti sa consulti lista completa a localitatilor cuprinse in reteaua Fan Courier, click aici.

Poti consulta operatorii FAN COURIER solicitandu-le detalii sau informatii suplimentare la numarul de
telefon: 021 9336

Produsele livrate sunt ambalate corespunzator la sediul nostru. In cazul in care constati ca ambalajul prezinta urme de interventie sau este deteriorat, te rugam sa verifici coletul in fata curieratului.

Programul de procesare pentru orice comanda online este: Luni – Vineri intre orele 09:00 – 18:00.

Procesarea unei comenzi se va face in ordinea inregistrarii in sistem, intervalul maxim de timp necesar pentru a procesa o comanda online fiind intre 24 – 48 ore. Dupa procesarea comenzii vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a stabili detaliile de livrare. Comenzile primite la sfarsitul saptamanii vor fi procesate incepand de Luni in ordinea primirii lor.

Plasarea unei comenzi online valide nu garanteaza clientului rezervarea si/sau livrarea produsului comandat. Confirmarea stocului si rezervarea produsului in vederea onorarii comenzii se face de catre operatorii nostri prin telefon sau prin e-mail.

Livrarea produselor se face in functie de stocul produselor in momentul plasarii comenzii. Termenul de livrare este de 48 ore – 5 zile lucratoare.

Anularea comenzilor online se face numai prin e-mail trimis pe adresacomenzi@vistim.ro. Anularea este posibila in maxim 24 de ore de la plasarea comenzii.

 

Returnarea produselor

Produsele achizitionate de la Vistim se pot returna, in ambalajul original si in aceasi stare in care au fost receptionate. Termenul este de 10 zile de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

In conformitate cu dispozitiile art. 7 din OG 130/2000 cumparatorul, nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale, are dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 10 zile calendaristice de la data primirii produsului. In cazul denuntarii, produsul trebuie sa fie insotit de toate accesoriile, manualele de utilizare si eventualele softuri incluse. De asemenea, trebuie inclus certificatul de garantie (original). Cutia acestuia nu trebuie sa fie deteriorata. Cheltuielile de restituire, se suporta conform legii, de catre cumparator.

In conformitate cu prevederile art.8 din aceeasi ordonanta, rambursarea sumelor achitate pe produs se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului, adica data primirii in depozit al produsului.

Important

Nu fac obiectul denuntarii unilaterale a contractului produsele deteriorate sau care prezinta defectiuni din culpa cumparatorului. Printre acestea.

  • cele care au fost desfacute ori ale caror piese au fost inlocuite.
  • produsele nefunctionale care fac obiectul reparatiilor sau inlocuirii lor in baza certificatului de garantie.
  • Conform art.10 din OG 130/2000 republicata nu se restituie in termenul de 10 zile urmatoarele produse:

    • produsele al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant.
    • produsele executate dupa specificatiile consumatorului sau personalizate la cererea acestuia.
    • produsele care prin natura lor nu pot fi returnate sau cele care se deterioreaza ori se degradeaza rapid
Brands
ACC (2)
AEG (18)
Ako (0)
Amica (1)
Arcelik (18)
Arctic (14)
Ardo (6)
Askoll (0)
ATEA (1)
Beko (0)
Bosch (28)
CASTEL (8)
Daewoo (3)
De na (0)
Dixell (0)
ECO (1)
EGO (1)
ELCO (3)
Feko (0)
FINDER (1)
Generic (326)
Gorenje (24)
Halcor (0)
Harris (0)
Inco (0)
K-Flex (0)
Karyer (2)
Leek (2)
LG (9)
Linde (0)
Mariel (0)
Miele (5)
Ranco (0)
RPC (15)
Samsung (17)
SKF (0)
Tefal (1)
Universal (258)
Vestel (9)